Cine suntem noi?
Echipa din spatele site-ului Thebiz.ro este una tânără, cu o experiență vastă în marketing, dar și în comunicare. Pentru că ne place să fim la zi cu noutățile din domeniul afacerilor, vrem, la rândul nostru, să-i informăm și pe alții. Proiectul nostru este unul mai complex decât pare la prima vedere. Pe lângă Thebiz.ro, mai avem alte patru site-uri, prin care ne propunem să informăm cititorii cu știri de ultimă oră despre mașini, tehnologie, afaceri, sănătate, decorațiuni și multe altele.
Suntem încă la început de drum, ne
documentăm zilnic și încercăm să găsim cât mai multe surse din care să ne
inspirăm pentru a oferi publicului un conținut adevărat, dar și atrăgător.
Vrem, ca pe viitor, fiecare dintre cele patru site-uri să conțină informații
calitative și bine documentate, idei practice, dar și articole care să scoată
în evidență anumite aspecte pe care alții le-au omis, dar care pot fi
valoroase. Nu vrem să influențăm publicul, însă, vor exista și articole în care
ne vom spune punctul de vedere referitor la diferite subiecte. Un exemplu în
acest sens ar putea fi chiar impresia personală, exprimată pe baza experienței
în legătură cu un produs tehnologic. Pentru a oferi un răspuns mai exemplificat
de atât, invoc cele două tabere: iubitorii de Android versus fanii brandului
Apple. Deși fiecare utilizator (client) își achiziționează produsele în funcție
de anumite preferințe sau specificații, aceste mari companii au ajuns să ocupe
poziția de lideri pe piața tehnologică, întocmai pentru că au știut cum să-și
promoveze afacerea, oferindu-le, în același timp, o doză de confort
indispensabil și atașare emoțională față de produsele lor. În acest sens, fanii
Android vor adresa mereu păreri critice la adresa brandului concurent și
invers.
Ca să înțelegi cum funcționează
lumea afacerilor, trebuie să te informezi, iar ca să faci acest lucru într-un
mod corect, fără să declanșezi efecte negative asupra ta, din când în când,
este nevoie să asculți și părerea altora. Atenție, asta nu înseamnă și că
trebuie să te lași influențat. Cu cât știi mai multe despre ce crede acel
cineva despre un anumit lucru, acțiune, faptă, cu atât mai bine îți poți
gestiona acțiunile, întocmai pentru că poți cântări opiniile, făcând diferențe.
No comments