FOTO/ Umbrărescu trage tare să dea în trafic parțial Tronsonul Expres Colonești- Pitești. Mobilizare cu 789 de muncitori și de 254 utilaje

În câteva luni vom circula de la Craiova la Constanța doar la nivel de drum de mare viteză, își mențin promisiunile autoritățile. În timp ce pe Tronsonul 1 Craiova- intrare Balș stadiul de realizare a celor 17,7km de drum expres ce leagă Doljul de Olt a ajuns la 92% și constructorul Umbrărescu trage tare pe Tronsonul 4 Colonești-Pitești pentru a-l da în trafic până la finele anului măcar parțial, până la conexiunea cu A1.

VIDEO/ Tronsonul Expres Craiova- Balș aproape de finalizare. Se toarnă stratul de uzură | Realitatea Oltului

Sute de muncitori și utilaje sunt mobilizate pe șantierul  Tronsonului 4 al DEx12, cuprins între Colonești și Pitești, ce are 31,82 km, se apropie să fie dat în folosință.

,, Am fost pe șantierul 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 DX12, pentru a verifica progresul lucrărilor. Antreprenorul dispune pe acest șantier de 789 de persoane și de 254 utilaje, utilaje care, conform unei discuții cu reprezentantul constructorului, consumă 80.000 litri/combustibil pe zi.  Având în vedere angajamentul antreprenorului de a finaliza cât mai rapid acest tronson, fiind posibil chiar la sfârșitul anului să avem în trafic parțial acest tronson până la conexiunea cu A1, depunem toate eforturile să îl sprijinim în acest sensˮ, anunță Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

#td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item1 { background: url(https://ift.tt/iPuv4oa) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item2 { background: url(https://ift.tt/kLquNbC) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item3 { background: url(https://ift.tt/OgDZpJF) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item4 { background: url(https://ift.tt/nt1y8vX) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item5 { background: url(https://ift.tt/IWCSVPf) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item6 { background: url(https://ift.tt/UI3vlrK) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item7 { background: url(https://ift.tt/q8jvaio) 0 0 no-repeat; } #td_uid_1_6710ced6206fa .td-doubleSlider-2 .td-item8 { background: url(https://ift.tt/XFMdBIW) 0 0 no-repeat; }

Potrivit acestuia, stadiul este următorul:

  • 𝗮 î𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗮𝗿𝗰𝗮𝗷𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿𝗲 𝗹𝗮 𝗷𝗼𝗻𝗰ț𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗰𝘂 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟯 (𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁 𝘀𝗶 𝗱𝗮𝘁 î𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰);
  • continuă lucrările de așternere a asfaltului, stratul de bază AB31.5 și stratul de legătură BAD 22.4;
  • continuă lucrările de umpluturi din pământ pe traseul drumului expres de la km 117 până la km 121;
  • continuă realizarea stratului de formă și fundației de balast pe traseul drumului expres de la km 117 până la km 121;
  • continuă lucrările la suprastructura drumului, la realizarea stratului de balast stabilizat cu ciment;
  • continuă lucrările hidrotehnice, de realizare a drenajului longitudinal și drenajului median, casiuri, rigole;
  • continuă lucrările de realizare a branșamentelor electrice aferente atât structurilor, cât și drumului de legătură;
  • se execută lucrări de montare a parapetului metalic;
  • au fost finalizate lucrările de relocare a rețelelor de gaze, de produse petrolier și de telecomunicații și sunt în curs de realizare lucrările de relocale a rețelelor de înaltă tensiune, medie și joasa;
  • continuă lucrările ITS;
  • la structurile de pe drumul expres se lucrează la sferturi de con, guri de scurgere și rosturi de dilatație, iar pe o parte dintre acestea se află în curs de așternere straturile BA8 și BAP16, dar și a mixturii asfaltice MAS 16;
  • se lucrează și la realizarea plăcilor de racordare și a hidroizolației aferente plăcilor de suprabetonare;
  • pentru drumul de legătură (km 0+000 – km 6+872) sunt în curs de finalizare lucrările de umpluturi din pământ, de realizare a stratului de formă, a fundației de balast și a stratului de balast stabilizat cu ciment. De asemenea, continuă așternerea straturilor de mixtură asfaltică AB 31,5 și BAD 22,4;
  • la nodul rutier Podul Broșteni au fost finalizate lucrările de umpluturi din pământ, de realizare a stratului de formă, a fundației de balast și a stratului de balast stabilizat cu ciment și sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a mixturii asfaltice AB 31,5 și BAD 22,4 (progres 95.00%) și se continuă ulterior cu stratul de MAS 16;
  • la nodul rutier Cătanele se execută lucrări de umpluturi din pământ și de realizare a stratului de formă.

Pe Dex12 se circulă în prezent doar pe teritoriul județului Olt, tronsoanele 2 și 3 Balș- Colonești, cu centurile ocolitoare Balș și Slatina și noul pod peste râul Olt.

Drumul Expres Craiova-Pitești este împărțit în 4 tronsoane. Va avea o lungime de peste 121 km și câte 2 benzi pe fiecare sens. În total, vor fi realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje.Jumătate dintre tronsoane tranzitează județul Olt. Tronsonul 2 de 39,85 km, cu punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final municipiul Slatina, la intersecția cu DN 65 a fost deja pus în circulație. Acesta traversează teritoriile administrative ale localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina și Valea Mare și cuprinde centura ocolitoare a orașului Balș, centura ocolitoare a municipiului Slatina și noul pod peste râul Olt. Tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova- Pitești va  traversa județul nostru prin 6 localități: Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași, Tătulești și Colonești.



de pe realitateaoltului.ro
Sent via IFTTT

No comments

Random Posts

3/random/post-list